Trečiadienis, 8 gruodžio, 2021

Svarbiausios gero logotipo dizaino savybės

Rekomenduojame

Svarbu, kad jūsų auditorija suprastų įmonės tapatybę ir suprastų, ką turite omenyje, kad galėtumėte sukurti veiksmingą prekės ženklo logotipo dizainą. Nepaisant to, logotipo kūrimas ilgas procesas, svarbu sukurti unikalų verslą ir prekės ženklą, o vienas geriausių būdų tai pasiekti – sukurti patrauklų logotipo dizainą. Efektyvus logotipas turi turėti dizainą, perteikiantį jūsų prekės ženklo tapatybę, stiliaus pasirinkimą, atitinkantį jūsų asmenybę, įmonės pavadinimą ir tinkamą spalvų pasirinkimą.

Logotipo unikalumas

    

Logotipo dizainas turi būti unikalus ir įsimintinas, pasiekiamas turint pagrindinę koncepciją su paprasta žinute, net jei nepatenkate į spąstus tiesiogine prasme parodyti, ką daro jūsų verslas. Jei jūsų įmonės pavadinimas nėra plačiai žinomas (arba turite neribotą rinkodaros biudžetą ), įmonės pavadinimas yra pagrindinis prekės ženklo identifikatorius ir turi būti įtrauktas į logotipo dizainą, kad galėtumėte susisiekti su auditorija.

    

Logotipą veiksmingu komunikuojant apie prekės ženklą daro keli į jį įtraukti dizaino elementai – pakuotės dizainas, butelio forma, spalvų derinys, šriftai ir kt. – tačiau logotipas yra tik ledkalnio viršūnė.

    

Gerai sukurtas logotipas gali generuoti (netiesiogiai) daugiau pajamų, padidinti klientų išlaikymą ir leisti žmonėms pasitikėti jūsų prekės ženklu kaip patikimu prekės ženklu. Yra daug dizaino įrankių ir logotipų kūrėjų, kurie padės sukurti pradinį prekės ženklo tapatybės procesą ir dalytis juo su likusiu pasauliu. Prieš aptardami pagrindinius logotipo dizaino elementus, turėtumėte sujungti keletą bendrų prekės ženklo idėjų.

    

Taip pat skirkite laiko pažvelgti į kiekvieną prekės ženklo logotipą ir sužinoti, ar jų verslo modelis ir paslaugos atitinka emociją, kurią atspindi jų spalvos, taip pat atsižvelkite į visus kitus prekės ženklo elementus, pvz., tekstūras ar raštus, kurie yra jūsų prekės ženklo dalis. prekės ženklą ir sukurti juos papildantį logotipą.

 

firminio identiteto dizainas

    

Profesionaliai sukurtame firminio identiteto dizaine turėtų būti logotipo variantų, tokių kaip tik piktogramos dizainas, juodos ir baltos spalvos parinktis, vienos spalvos parinktis, tik pavadinimo parinktis ir tt Jūsų logotipo dizainas turėtų suteikti jūsų produktams ir paslaugoms tokį prekės ženklo patrauklumą, kad žmonės pamatytų jie gali prisiminti savo patirtį su jūsų produktais ir paslaugomis. Neturėdami aiškaus logotipo dizaino galite pastebėti, kad potencialiems klientams ir klientams sunku atpažinti jūsų prekės ženklą, susipainioti su kita įmone ir, svarbiausia, susidurti su konkurentu, užuot pasirinkę jūsų produktus ar paslaugas.

    

Funkcijos, apie kurias šiandien kalbėsiu, gali būti naudojamos kaip gairės, tačiau tai yra principai, kurių aš asmeniškai vadovaujuosi kurdamas logotipą, kad savo klientams pasiūlyčiau sprendimą, kuris, tikiu, jiems bus sėkmingas. Tačiau prieš pasinerdamas į sėkmingo logotipo dizaino ypatumus, noriu paaiškinti, kad sėkmingas logotipo dizainas (arba prekės ženklo tapatybė, palaikanti prekės ženklo tapatybę) niekada automatiškai nesukels verslo sėkmės.

 

Detalus logotipas

    

Logotipo kūrimas reikalauja daug detalių, tyrimų ir pastangų, o kiekvienas jūsų konkurentas (bent jau turintis žinomus prekės ženklus) jau yra perėjęs šį procesą, o tais atvejais, kai verslas bankrutuoja, bet kas, net dizaineriai , gali lengvai pajusti, kad logotipo taip pat gaila. Pasakykite žmonėms, neturintiems išankstinių žinių ar patirties jūsų versle, kad darote puikų darbą.

 

Pabaigai

    

Jei pasamdėte savo logotipo grafikos dizainerį, paprašykite, kad jis atsiųstų originalius dizaino failus, kad galėtumėte visiškai laisvai keisti logotipo mastelį; vektorinis formatas išsaugo dizaino kokybę, kai keičiamas logotipo dydis. Logotipokurimas.lt padės jums šiais klausimais.

Paskutinės naujienos