Sekmadienis, 9 gegužės, 2021

Kaip suvaldyti nuotaikų kaitą?

Rekomenduojame

Nuotaikų kaita – tai ženklas, rodantis, kad yra problemų su fizine ir psichologine sveikata. Nepastovi nuotaika dažnai veda link depresijos, nerimo sutrikimų. Mes turime išmokti nuotaikų kaitą suvaldyti ir netgi sustabdyti. Kartais nuotaikų kaitą lemia ir tokios sąlygos, kaip nėštumas. Tad, šiame straipsnyje atsižvelgsime į visus šiuos faktorius ir paaiškinsime, kaip galima suvaldyti nuotaikų kaitą.

Mityba ir gyvenimo būdas

Pakankamas miegas, kokybiškas bei įvairus maistas, pastovus saugumo pojūtis – pagrindiniai reikalavimai gerai savijautai. Gera fizinė savijauta su laiku tampa ir gera psichologine savijauta. Ne veltui yra sakoma, jog sveikame kūne – sveika siela. Kiekvienas suaugęs žmogus turėtų miegoti bent aštuonias valandas per parą, atitinkamai pagal judėjimą ir amžių suvartoti apie 2000 kcal per dieną. Be abejo labai svarbu yra gauti ir tinkamų maisto medžiagų. Venkite greito pasisavinimo angliavandenių, perdirbtų riebalų, gazuotų gėrimų, kofeino turinčių gėrimų. Gera mityba ir sveikas gyvenimo būdas – tai alternatyvi medicina nuotaikų kaitai ir depresijai gydyti.

Geri santykiai su draugais ir šeima

Turime pripažinti, kad mes, žmonės, esame labai priklausomi vienas nuo kito. Turime vienas kitą palaikyti, bendrauti ir mylėti. Draugai, partneriai, tėvai, šeima – visa tai yra mūsų palaikymo komanda, dėl kurios tiek mes, tiek jie yra pasiruošę aukotis. Visokeriopa pagalba ir meilė yra reikalinga tam, kad mes tiesiog jaustumėmės laimingi. Jeigu nejaučiate palaikymo iš draugų, šeimos – komunikuokite savo problemą. Kartais nuoširdus pokalbis ir savo lūkesčių išsakymas gali tapti naujo, daug geresnio bendravimo pradžia.
Suvaldyti emocijas taip pat padeda meditaciniai užsiėmimai, joga ar tiesiog relaksacinės muzikos klausymas. Visa tai teigiamai veikia emocinę būseną, o būdami psichologiškai ramūs daug geriau susitvarkysime su tokiomis emocijomis kaip pyktis, nerimas ar agresija.

Paskutinės naujienos